Valtakunnallinen bioanalyytikoiden opintopäivä 19.11.2022

Paikkana Scandic Pasila. Mikäli sinulla on hyviä luennoitsijaehdotuksia, olethan yhteydessä UBIn hallitukseen. Ohjelmaa ei ole lyöty vielä lopullisesti lukkoon.

Kesäkauden avajaiset touko-kesäkuun vaihteessa

Viime vuonna suuren suosion saavuttaneesta puistopiknik -tapahtumasta on tarkoitus tehdä jokavuotinen perinne. Tarkempi päivämäärä ja paikka ilmoitetaan kevään aikana!

Vuosikokous 19.5.2022

Ennakkoilmoituksena ja kalentereihin lisättäväksi, että UBIn vuosikokous järjestetään 19.5.2022. Paikka ilmoitetaan myöhemmin maaliskuun aikana.

Hohtokeilausta UBIn jäsenille 26.10.2021 klo 17.00

Pitkästä aikaa pääsemme tapaamaan toisiamme ja virkistäytymään yhdessä! Tule mukaan viettämään hauskaa iltaa keilauksen merkeissä ja ota myös työystäväsi mukaan. Mukaan mahtuu ensimmäiset 30 ilmoittautunutta. Keilauspaikka on Helsingin Kampissa Cinema Bowling. Olethan paikalla viimeistään klo 16.45.

Sitovat ilmoittautumisen LINKIN kautta pe 22.10 mennessä. Keilaus on jäsenille ilmainen. Ei jäseniltä veloitamme 20 € osallistumismaksun. Yhdistys tarjoaa keilaajille keilauskenkien vuokran ja vapaavalintaisen juoman.

Lämpimästi tervetuloa virkistäytymään ja vaihtamaan kuulumisia yhdessä!

Koolle kutsuen

Uudenmaan Bioanalyytikot ry:n hallitus

Uudenmaan Bioanalyytikot ry:n vuosikokous ti 14.9 klo 17.00

Lämpimästi tervetuloa mukaan yhdistyksen sääntömääräiseen vuosikokous tiistaina 14.9.2021 alkaen klo 17.00.

Kokous järjestetään hybridimallilla ravintola Arthurissa osoitteessa Vuorikatu 19 ja Teamsissa. Pandemiatilanteen vuoksi paikan päälle ravintolaan voidaan ottaa maksimissaan 25 osallistujaa. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitathan tuletko paikan päälle vai osallistutko etänä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi, hallituksen täydentäminen, toiminnantarkastajien uudelleenvalinta kaudelle 2021, sääntömuutosehdotus ja valitaan yhdistyksen liittokokousedustajat.

Ennen kokouksen alkua tilaisuuteen tervehdyksen tuovat Hus Diagnostiikkakeskuksen johtaja Lasse Lehtonen sekä Bioanalyytikkoliiton puheenjohtaja Jenni Kalliomäki.

Ilmoittaudu mukaan vuosikokoukseen viimeistään 7.9.2021 mennessä lomakkeen kautta:

Kokoukseen ilmoittautuneille lähetetään Teams-kutsu ohjeineen sekä kokousmateriaali sähköpostitse viimeistään 8.9.2021 mennessä. Kokoukseen osallistuminen edellyttää yhdistyksen jäsenyyttä.

TERVETULOA
Uudenmaan bioanalyytikot ry, hallitus

UBIn etäkahvit ke 3.3 klo 18.00: Onnistumisen kokemukset bioanalyytikon työssä

Uudenmaan Bioanalyytikot käynnistävät etäkahvit tapahtumasarjan, joissa jäsenillä on mahdollisuus kokoontua Teamssin välityksellä keskustelemaan alaamme liittyvistä ajankohtaista aiheista kulloisenkin teeman mukaisesti.

Järjestämme ensimmäiset etäkahvit keskiviikkona 3.3 kello 18.00, teemana onnistumisen kokemukset bioanalyytikon työssä. Innostavan uratarinansa laboratoriohoitajasta lääkärikeskus Aavan toimitusjohtajaksi meille saapuu kertomaan Raija Tapio. Tule mukaan kuulemaan ja kertomaan oma onnistumisen kokemuksesi työurasi varrelta! Osallistujien kesken arvomme kaksi kappaletta myöhemmin keväällä myyntiin tulevia UBIn kahvimukeja.

Tilaisuus järjestetään etäyhteydellä Teamsissa, ilmoittaudu tilaisuuteen oheisen linkin kautta ti 2.3 mennessä:

Ilmoittautumisen yhteydessä voit lähettää ennakkoon kysymyksiä ja terveisiä järjestäjille. Tilaisuuteen ilmoittautuneille laitamme tarkemmat ohjeet sähköpostitse sekä Teams linkin tilaisuutta edeltävänä päivänä. Tilaisuus on suunnattu kaikille UBI:n jäsenille. Kutsu mukaan myös työystäväsi!