UBIn etäkahvit ke 3.3 klo 18.00: Onnistumisen kokemukset bioanalyytikon työssä

Uudenmaan Bioanalyytikot käynnistävät etäkahvit tapahtumasarjan, joissa jäsenillä on mahdollisuus kokoontua Teamssin välityksellä keskustelemaan alaamme liittyvistä ajankohtaista aiheista kulloisenkin teeman mukaisesti.

Järjestämme ensimmäiset etäkahvit keskiviikkona 3.3 kello 18.00, teemana onnistumisen kokemukset bioanalyytikon työssä. Innostavan uratarinansa laboratoriohoitajasta lääkärikeskus Aavan toimitusjohtajaksi meille saapuu kertomaan Raija Tapio. Tule mukaan kuulemaan ja kertomaan oma onnistumisen kokemuksesi työurasi varrelta! Osallistujien kesken arvomme kaksi kappaletta myöhemmin keväällä myyntiin tulevia UBIn kahvimukeja.

Tilaisuus järjestetään etäyhteydellä Teamsissa, ilmoittaudu tilaisuuteen oheisen linkin kautta ti 2.3 mennessä:

Ilmoittautumisen yhteydessä voit lähettää ennakkoon kysymyksiä ja terveisiä järjestäjille. Tilaisuuteen ilmoittautuneille laitamme tarkemmat ohjeet sähköpostitse sekä Teams linkin tilaisuutta edeltävänä päivänä. Tilaisuus on suunnattu kaikille UBI:n jäsenille. Kutsu mukaan myös työystäväsi!