Yhdistyksemme

Uudenmaan Bioanalyytikot ry on jäsenmäärältään suurin Suomen Bioanalyytikkoliiton neljästätoista alueyhdistyksestä. Jäsenenä alueyhdistyksessä on noin 900 varsinaista-, opiskelija ja seniorijäsentä.Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä alueella asuvat ja työskentelevät koulutetut sosiaali- ja terveyshallituksen luetteloon merkityt bioanalyytikot, laboratoriohoitajat, sairaalalaborantit, vuosina 1953-1965 valmistuneet laboratorioteknilliset apulaiset sekä peruskoulutuksessa olevat bioanalyytikko-opiskelijat. Jäseneksi haluavan on tullut maksaa liiton jäsenmaksu. Yhdistys tekee yhteistyötä Suomen Bioanalyytikkoliiton kanssa, tukee ja ohjaa alueellaan laboratoriohoitajien/bioanalyytikoiden ammattitaidon ja tiedon ylläpitämistä ja kehittämistä sekä järjestää virkistystoimintaa. Yhditys tukee jäsenistönsä jatko- ja täydennyskoulutusta myöntämällä ammatillista apurahaa hakemusten perusteella.

UBI ry tukee jäsenistönsä jatko- ja täydennyskoulutusta myöntämällä ammatillisia apurahoja hakemusten perusteella

PDF-tiedostoUBI apurahahakemus .pdf (118 kB)